Ogłoszenie o wyniku
przetargu
Dyrektor ZESPOŁU SZKÓŁ
ŁĄCZNOŚCI
W SZCZECINIE
z siedzibą przy ul. Ku Słońcu 27-30
podaje do publicznej
wiadomości informację o wyniku przetargu
(Ogłoszenie z dnia 15.04.2019 r.)
na wynajem lokalu użytkowego
z przeznaczeniem na
bufet szkolny dla uczniów i pracowników szkoły.
W dniu 21maja 2019 r. o godzinie 9:00 w Zespole Szkół Łączności w
Szczecinie pokoju nr 121 przeprowadzono przetarg na wynajem pomieszczeń
znajdujących się na terenie szkoły z przeznaczeniem na bufet szkolny dla
uczniów i pracowników szkoły.
Liczba
osób dopuszczonych do uczestniczenia przetargu: 2
Liczba
osób niedopuszczonych do uczestniczenia w przetargu: nie dotyczy.
Cena
wywoławcza miesięcznego czynszu najmu pomieszczeń:
10,00 zł. netto za m2 powierzchni.
Najwyższa
stawka czynszu osiągnięta w przetargu: 15.00 zł. netto za m2 powierzchni.
Do
wylicytowanej stawki doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23%.
Przetarg
wygrał:
F.H.U. "Reniferek"Albert Sawicki, ul
Żółkiewskiego 1/19, 70-346 Szczecin
Niniejsza
informacja została umieszczona na stronie internetowej www.zsl.szczecin.pl.
Oferenta
poinformowano również telefonicznie.
Dyrektor
Zespołu Szkół Łączności w Szczecinie
mgr inż.
Bartosz Stolarczuk
Szczecin, dnia 15.04.2019 r.
OGŁOSZENIE
o przetargu na
najem lokalu użytkowego z przeznaczeniem na bufet
w Zespole Szkół
Łączności
Szczecin ul. Ku
Słońcu 27/30
Działając
na podstawie §4 ust.1
Uchwały Rady Miasta
Szczecin Nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia
szczegółowych warunków korzystania
z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające
osobowości prawnej (Dz. U. Woj. Zachodniopomorskiego z 2006r Nr 108, poz.2078,
z 2007 Nr 95 poz. 1677, z 2009r Nr 4 poz.154, z 2010r Nr 10 poz. 188, z 2012r
poz.1535, z 2015r. poz. 1447) Dyrektor Zespołu Szkół Łączności w Szczecinie,
ul. Ku Słońcu 27/30 ogłasza niniejszym przetarg na wynajem pomieszczeń z
przeznaczeniem do prowadzenia ograniczonej działalności gastronomicznej
bufetu szkolnego, małej gastronomii dla uczniów i pracowników szkoły.
- Przedmiotem
przetargu jest najem pomieszczeń użytkowych wyposażonych w oświetlenie,
ogrzewanie, CO, bieżącą wodę oraz sieć elektryczną, zlokalizowanych w budynku
Zespołu Szkół Łączności w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 27/30 z
przeznaczeniem do prowadzenia ograniczonej działalności gastronomicznej -
bufetu szkolnego, małej gastronomii dla uczniów i pracowników szkoły.
- Łączna
powierzchnia użytkowa bufetu wynosi pomieszczeń o łącznej powierzchni
36,12 m2 (w tym: 20,01 m2 - bufet, 13,63 m2 magazynek, 2,48 m2
toaleta)
- Oprócz
czynszu Najemca będzie ponosił opłatę za zużycie energii, gazu, ciepłej
i zimnej wody oraz odprowadzenia ścieków zgodnie ze wskazaniem
liczników, na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wynajmującego w
terminie 14 dni od ich wystawienia.
- Po
wynajęciu od Szkoły w/w pomieszczenia Oferent zobowiązany będzie do
prowadzenia bufetu na następujących zasadach:
ˇ
Codzienne
otwieranie bufetu co najmniej w godz. od 8:00 do 16.00,
z wyłączeniem dni wolnych od nauki;
ˇ
Utrzymanie
czystości i porządku na terenie bufetu i zaplecza oraz
w bezpośrednim jego sąsiedztwie, zgodnie z standardami i wymogami odpowiednich
służb;
ˇ
Sprzedaży
wyrobów małej gastronomii z użyciem naczyń jednorazowego użytku zgodnie z
wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla tego typu działalności,
ˇ
Przestrzeganie
przepisów bhp, ppoż., sanitarno-epidemiologicznych;
ˇ
Konsultowanie z
dyrektorem szkoły oferowanego asortymentu. Asortyment nie może zagrażać zdrowiu
i życiu uczniów i powinien obejmować zdrową żywność.
ˇ
Oferowany
asortyment powinien obejmować m.in. soki naturalne owocowe i warzywne, wodę
mineralną, jogurty, batony i ciastka zbożowe, czekoladę pełnowartościową 70%,
owoce sezonowe, drożdżówki, urozmaicone kanapki, sałatki wykonane ze świeżych
produktów i gorące napoje typu: barszcz, kawa, herbata, gorące przekąski, pierogi
oraz zapiekanki wykonane ze świeżych produktów.
ˇ
W asortymencie
mogą się również znaleźć artykuły szkolne np. zeszyty, długopisy, ołówki, linijki,
itp.
Warunki
przetargu:
- Oferta
winna zostać złożona w formie elektronicznej na adres szkola@zsl.szczecin.pl Dopuszcza
się również złożenie ofert w formie papierowej w sekretariacie szkoły od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 15:30
- Termin
składania ofert do dnia
13.05.2019r.( poniedziałęk) do godziny 12:00,
- Otwarcie
ofert nastąpi w dniu 14.05.2019r. o godz. 09:00
- Informacji
dotyczących potrzeb i możliwości funkcjonalnych udziela Pani Adriana
Budzyńska kierownik gospodarczy w Zespole Szkół Łączności przy
ul. Ku Słońcu 27/30 w godzinach 8.3013.30; tel.
914848 056 wew. 400; e-mail: ada@zsl.szczecin.pl
.
- Pomieszczenia
do wynajęcia można obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
- Wynajem
pomieszczeń może nastąpić w celu prowadzenia działalności gospodarczej
niemającej negatywnego wpływu na działanie szkoły,
- Do oferty
winno zostać załączone:
- wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1)
- zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg
z rejestru KRS,
- decyzje o nadaniu nr NIP i REGON,
- oświadczenie Najemcy, że posiada stosowne uprawnienia do prowadzenia
działalności określonej ofertą, jeżeli przepisy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
- Oferta
winna zostać podpisana przez uprawnioną osobę tj. Osobę reprezentującą
podmiot składający ofertę,
- Kryterium
wyboru oferenta jest cena stawki czynszu za 1
m2 powierzchni. Cenę minimalną za 1
m2 powierzchni lokalu ustala się w wysokości 10
zł netto/miesięcznie.
Do
kwoty tej doliczony zostanie 23% podatku VAT. Stawka bazowa czynszu za 1
m2 powierzchni podlega corocznej waloryzacji na dzień 1
lutego każdego roku kalendarzowego wg wskaźnika wzrostu cen towarów i usług
konsumpcyjnych, opublikowanego przez Prezesa GUS w Dzienniku urzędowym GUS.
10.
Wyniki przetargu
albo informacja o jego zamknięciu bez dokonania wyboru zostaną opublikowane w
terminie 5 dni od dnia otwarcia ofert na stronie internetowej www.zsl.szczecin.pl
- Przetarg
jest ważny, jeżeli wpłynie, co najmniej jedna oferta niepodlegająca
odrzuceniu.
- Oferta
niezgodna z ogłoszeniem o przetargu, regulaminem przeprowadzania procedury
przetargowej albo przepisami prawa a także złożona po terminie
określonym w pkt.2 podlega odrzuceniu.
- Podmiot,
który wygra przetarg zobowiązany będzie do podpisania umowy najmu w
ustalonym terminie.
- Umowa
najmu zostanie zawarta na czas określony od dnia 01.09.2019 do dnia 31.08.2020
- Właścicielem
lokalu jest Gmina Miasto Szczecin.
UWAGI DODATKOWE
- Bufet
przejmuje się w istniejącym stanie technicznym bez prawa ubiegania się o
obniżenie stawki czynszu. Koszty remontów, w celu przystosowania lokalu do
prowadzenia działalności obciążają najemcę. Obowiązek zasięgnięcia opinii
o dostosowaniu lokalu do wymogów sanitarnych, ppoż., i innych wymaganych
przy prowadzeniu danej działalności, spoczywa na najemcy.
- Przed
przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z tekstem umowy najmu,
który nie podlega negocjacjom.
- Złożenie
swojej oferty w przetargu jest jednoznaczne z akceptacją treści umowy
najmu.
- Wynajmującemu
przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy zaoferowali
tę samą cenę.
Dyrektor Zespołu Szkół Łączności w Szczecinie zastrzega sobie prawo
unieważnienia przetargu bez podania przyczyny bądź przedłużenia terminów
podanych w niniejszym ogłoszeniu, a także przed terminem składania ofert
modyfikacji treści materiałów przetargowych.
Dyrektor
Zespołu Szkół Łączności
w Szczecinie
mgr inż. Bartosz Stolarczuk